עיצוב חדרי רחצה

מעצבת פנים

אני במקצועי מעצבת פנים, ופעמים רבות אני נתקלת באנשים שמתייעצים איתי לגבי עיצוב חדר הרחצה שלהם. אני לרוב נותנת להם את דעתי לפי גודל החדר, התקציב שלהם ועוד מספר פרמטרים. אבל הדבר החשוב ביותר שלא קשור בפרמטרים הוא שילוב נכון בין שימוש בזכוכית או מראות.

ברוב חדרי הרצה אני ממליצה על התקנת מקלחונים, אלא אם מדובר בזוג צעיר עם ילדים שזקוק לאמבטיה. מקלחונים חוסכים במקום, הם נראים מצוין ונוחים לשימוש. אין טעם לבזבז שטח מהחדר על אמבטיה אם בכל מקרה לא משתמשים בה. לכן מקלחונים הם פתרון מצוין.

מקלחונים

יש היום סוגים רבים של מקלחונים בשוק, אני מעדיפה מקלחוני זכוכית כיוון שהם נראים מצוין, ונותנים לחדר מראה יוקרתי. שימוש בזכוכית בחדר הרחצה הוא חובה לדעתי, ונותן לחדר בדיוק את התחושה שאנו רוצים להעניק לו של ניקיון ורוגע.

מראות

לגבי מראות אני משתדלת להשתמש במספר מראות בחדר הרחצה. גם כי הן מגדילות חדרים קטנים יחסית וגם כי הן נותנות להם מראה נעים. מעבר למראה יש חשיבות לשימוש במראות בחדרי רחצה, זה פשוט משהו שימושי. בחדר הרחצה אנו מתאפרות, שמות קרמים, גברים מתגלחים מול מראה, ולכן חשוב שתהיה מראה אחת לפחות ושתהיה גדולה ונוחה לשימושים אלו.

השילוב של זכוכית, מראות מעוצבות ומקלחונים בחדר הרחצה נותן לחדר כולו מראה נקי ועושה חשק להתקלח. כדי לשבור את המראה הנקי ניתן להשתמש בתמונות או שטיחון ואביזרים אחרים בעלי צבעים חמים (אדום, כתום וכו').

אם בחרתם לעשות עבודות זכוכית או מקלחונים מזכוכית בחדר הרחצה חשוב שתפנו למומחים בתחום, כאלו במתמחים בעבודות מסוג זה, כדי שתוכלו להיות סמוכים שיעשו את העבודה בצורה טובה, וייקחו עליה אחריות.

אולי יעניין אותך גם

תוכן

נושאים באתר