מרפאת שיניים בבת ים

טיפול במרפאת שיניים בבת ים

נדמה שאחד הדברים שיש עליהם הסמכה רחבה בין כלל בני האדם, הוא הרצון להימנע ככל האפשר מטיפולי שיניים. מרפאת שיניים בבת ים או בכל מקום אחר היא מקום שמגיעים אליו רק כאשר אין ברירה וחייבים לטפל בבעיה או למנוע בעיה שעלולה להיווצר בשיניים. טיפולי השיניים נחשבים אצלנו לטיפולים כואבים ולא פעם גם יקרים ולכן נרצה להימנע מהם, אך לפעמים אין ברירה והתעלמות מבעיה קטנה יכולה לגרום להתפתחותה של בעיה גדולה הרבה יותר שהטיפול בה יהיה כואב יותר ובד"כ גם יקר יותר.

למה חשוב כל כך לטפל בשיניים שלנו?

לשיניים שלנו חשיבות רבה עבור תפקוד החיים התקין. לא מדובר רק במראה האסתטי של שיניים בריאות שהוא כמובן יפה עשרות מונים משיניים שאינם מטופלות. אלא חשיבות מכרעת גם לאיכות החיים שלנו. שיניים שאינם בריאות יפריעו לנו במהלך האכילה ולעיתים אף יגרמו לכאבים גם שלא בזמן אכילה, הם יכולים להפריע בדיבור ובאופן כללי להפריע לשגרת החיים הרגילה. כפי שנכתב, לחלק גדול מהאוכלוסייה ישנו חשש מהכאבים בהם הם יחושו במהלך טיפול השיניים ולכן הם מנסים להימנע ככל האפשר מהגעה למרפאת השניים. אך חשוב לדעת, כיום מרבית הטיפולים נעשים ללא כאבים כלל בזכות זריקת הרדמה מקומית שגורמת שמטופל לא יחוש כלל כאב בזמן הטיפול. גם את החשש מהזריקה עצמה ניתן לפתור באמצעות משחה המרדימה את מקום הזריקה כך שאפילו בכאב הדקירה לא תחושו. לעומת זאת הזנה של בעיות שיניים כנראה תגרום לבעיות קשות ומורכבות הרבה יותר בעתיד.

רופא שיניים מרפאת שיניים בבת ים

מה בעצם מתרחש במרפאות השיניים?

כאשר מגיע המטופל אל רופא השיניים בבת ים, לרוב הוא יגיע לבדיקה תקופתית או עם תלונה על כאבים, למשל בשעת אכילה וכדומה. בשלב הראשוני יבדוק הרופא בדיקה קלינית של חלל הפה וינסה לאבחן את הבעיה. במקרים רבים הבדיקה הקלינית לא תספיק ויהיה צורך לבצע צילום פנורמי של השיניים או צילום פריאפיקלי של האזור. אצל חלק בלתי מבוטל מהאוכלוסייה יגלה הרופא דלקת חניכיים קיימת או בשלבי התפתחות. הדלקת נגרמת כתוצאה מאי צחצוח מספק או צחצוח שניים לא בצורה הנכונה מה שמותיר רובד של חיידקים בשיניים.

מה קורה אם לא מטפלים בדלקת החניכיים?

כאשר דלקת החניכיים לא מטופלת או לא מטופלת בזמן, עלול להיווצר כיס בין החניכיים לעצם מה שיגרום לשן לאבד את יציבותה ולהתנדנד על שבסופו של דבר היא תיפול. על מנת למנוע מצב כזה יש צורך בביקור אצל מרפאת שיניים בבת ים אשר מציעה שירותים של שיננית. ביקור אצל שיננית צריך להתבצע לפחות פעם בחצי שנה כבר מגיל צעיר. הקפדה על טיפול אצל שיננית יעזור לכם לשמור על מראה שיניים נאה ולחסוך טיפולי שיניים מיותרים במהלך המשך החיים. במקרים בהם ישנם כבר בעיות רצוי להקפיד להגיד לטיפול אצל שיננית לעיתים תכופות יותר.

אולי יעניין אותך גם

תוכן

נושאים באתר