משרד עורכי דין

משרדי עורכי דין

משרד עורכי דין עם ניסיון הוא פעמים רבות ההבדל בין ניצחון להפסד במשפט. לפני שאתם משתמשים בשירותי עורך דין חפשו אדם עם "קבלות".

מאז שהשוק הוצף בבוגרי משפטים, מתקיימים בתקשורת ובחוגים האקדמיים ויכוחים נוקבים סביב השאלה מי עומד במשימת ההכשרה טוב יותר, המכללות או האוניברסיטאות. האינסטינקט פועל לטובת האוניברסיטאות, הרי זהו המוסד היוקרתי יותר, אך בחינה מדוקדקת יותר מראה מצב מורכב יותר. אם נתבונן במתמחים של משרד עורכי דין מצליח, נגלה שרבים מתוכם הם דווקא בוגרי מכללות. בוגרים אלו גם מגיעים לשלבים בהם פותחים משרד עורכי דין מצליח משלהם.

משרד עורכי דין

השאלה השנייה היא ההתמחות של עורכי הדין. לימודי המשפטים, בין אם במכללה ובין אם באוניברסיטה, מתנהלים בסופו של דבר במסלול זהה. ישנם קורסי חובה וקורסי בחירה, כאשר קורסי הבחירה מתמקדים בנושאים ממוקדים יותר של תחום המשפטים, כגון דיני מקרקעין או דיני משפחה. קורסים אלו מועברים על ידי עורך דין מקרקעין או עורך דין גירושין (בהתאם לתחום כמובן) שהשיגו הצלחות משמעותיות בקריירה המעשית שלהם.

רצוי מאוד שקורסי הבחירה יהיו בכיוון של ההתמחות הרצויה, אך זה לא תמיד מתאפשר מסיבות לוגיסטיות. פרט לכך, אין הרבה סטודנטים שיכולים לומר בוודאות "אני רוצה להיות עורך דין גירושין". במרבית המקרים קורסי בחירה אלו עוזרים לסטודנטים למצוא את התחום שמתאים להם. כלומר, יכול מאוד להיות שקורס בדיני משפחה היה מאוד מעניין, ובעקבותיו הסטודנט ישאף להפוך לעורך דין גירושין. מצד שני, אם קורס בדיני מקרקעין היה משעמם, אז הסטודנט יכול להגיע להחלטה שהוא לא מוכן להיות עורך דין מקרקעין.

אולי יעניין אותך גם

תוכן

נושאים באתר