הסרת שיער בטכנולוגיית IPL

איך יודעים שהקיץ בפתח? הטמפרטורות עולות, אנשים רבים מתחילים לתכנן את חופשת הקיץ הקרובה שלהם בארץ או בחו"ל, וגם הביקושים לטיפולי הסרת שיער הולכים וגדלים. כי הקיץ מסמן לא רק את עונת המלפפונים או המדוזות, אלא גם את התקופה שבה נשים וגברים חושפים חלקי גוף רבים שהוצנעו בחודשי החורף, ולכן מעוניינים לשמור על מראה חלק ונטול שערות. הסרת שיער IPL היא אחת השיטות הפופולאריות כיום להסרת שיער, ולא רק מאזור הרגליים.

הסרת שיער IPL – לעולם בעקבות האור

הסרת שיער IPL היא אחת הטכנולוגיות המשמשות להסרת שיער באמצעות קרני לייזר. טכנולוגיית ה- IPL מבוססת על גלי אור (בניגוד לטכנולוגיית RF להסרת שיער, שמבוססת על גלי רדיו), והיא מאפשרת להסיר את השיער המיותר באמצעות מניעת אספקת דם סדירה לזקיק השערה על ידי תהליך של חימום. טכנולוגיית ה- IPL מאפשרת לשדר קרני אור באורכים שונים ולהסיר את השיער באופן ממוקד ומהיר יותר. יחד עם זאת יש להיזהר שלא לחמם את העור, שכן אז עלולה להיווצר כוויה.

הסרת שיער בטכנולוגיית IPL

הסרת שיער IPL – המכון הוא המקום הנכון?

לקראת הקיץ עשרות אלפי נשים וגברים נוהרים למכוני היופי כדי להכין את גופם לקראת הקיץ ולהיפטר מהשיער העודף. האזורים הפופולאריים להסרת שיער אצל נשים הם: הרגליים, בית השחי והשפם, ואצל גברים אלו הם הגב, הכתפיים, החזה והבטן. רשתות הקוסמטיקה ומכוני היופי המובילים משתמשים בשיטת ה- IPL ונזהרים כולם להימנע מהבטחות שווא כגון "הסרת שיער לצמיתות".

המפתח להצלחת טיפולי הסרת שיער בכלל טמון לא בהכרח בשיטה, אלא יותר במי שמבצע את הטיפול במסגרת מכון יופי. כשמדובר בהסרת שיער IPL, את הטיפולים יכולות לבצע קוסמטיקאיות או עוזרות קוסמטיקאיות. אולם כשמשתמשים במכשיר לייזר, הטיפולים אמורים להתבצע על ידי בעלי רקע רפואי: רופאים, אחיות וקוסמטיקאיות שהן אחיות מוסמכות.

הסרת שיער IPL – אין כמו בבית

הטכנולוגיה, כידוע, מתקדמת בצעדי ענק, וכיום אין צורך לרוץ למכון היופי כדי להסיר שיער בטכנולוגיית IPL. לאחרונה הושקו מספר מכשירים להסרת שיער IPL ובשילוב של טכנולוגיות אחרות, המאפשר לכל אחד ואחת להסיר את השיער המיותר בנוחות ובפרטיות שבביתם, וגם לחסוך לא מעט כסף.

למכשירים הביתיים להסרת שיער יש יתרונות רבים, אולם כדי לבחור במכשיר הנכון חשוב לשים לב לפרמטרים הבאים:

  • מחיר – המחירים נעים בין 1,700 ₪ ל- 2,500 ₪.
  • אורך חיי הנורה – נע בין 750 הבזקים ל- 3,000 הבזקים.
  • הטכנולוגיה – ישנם מכשירים להסרת שיער המבוססים רק על טכנולוגיית IPL. אחרים מבוססים על שילוב בין IPL ל- RF, או מציעים הסרת שיער IPL עם מספר שיפורים.
  • יעילות – אף מכשיר להסרת שיער לא פותר לצמיתות את בעיית השיער לכל אדם. גם המכשירים הביתיים וגם אלו שבמכון היופי אינם יעילים לבעלי שיער בהיר ועור בהיר, או לחלופין עור כהה במיוחד. ועבור האחרים, לעיתים רבות היעילות היא שאלה של מיומנות, ואז אין ספק שבמכון יופי, קוסמטיקאית מנוסה ומיומנת תוכל להשיג תוצאות טובות יותר.
  • בטיחות – הסכנה העיקרית בשימוש במכשירים ביתיים להסרת שיער IPL היא גרימת כוויות לעור. ככל שהמכשיר עוצמתי יותר הוא יעיל יותר, אך גם מסוכן יותר. לכן, המכשירים הביתיים הם בעלי עוצמות חלשות יותר. כמו כן, חשוב לזכור שלחולי לב, נשים בהריון או מניקות, צעירים שנוטלים תרופות לאקנה ומי שהשתזף לאחרונה אסור להשתמש במכשיר.

אולי יעניין אותך גם

תוכן

נושאים באתר